(0 פריטים) - לפרטים - היכנס לקישור

סל הקניות שלך ריק

תחפושות לילדות

טבלה  רשימה 

פריטים 41 עד 50 מתוך 59 סה"כ

דף:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
לדף
  • איילה פונפונים לילדות.

    איילה פונפונים לילדות.

    חצאית 3 שכבות טולים מעוטרת בסרט קישוט במותן אורך החצאית 30 ס"מ לחצאית מודבקים פונפונים לבנים בגד גוף ליקרה צבע טבעי או בצבע חום כאמל עם בטן חומה מנוקדת זוג חפתים חומים ניתן להוסיף תחתית טולים למניעת שקיפות ולמראה נפוח הקשת לא כלולה במחיר פרטים נוספים..
    179 ₪

  • איילה עיגולים לילדות.

    איילה עיגולים לילדות.

    חצאית 3 שכבות טולים מעוטרת בסרט קישוט אורך החצאית 30 ס"מ בגד גוף ליקרה בצבע טבעי עם בטן חומה מנוקדת זוג חפתים חומים תמונה אחת עם תחתית ותמונה אחת ללא תחתית ניתן להוסיף תחתית טולים למניעת שקיפות ולמראה נפוח הקשת לא כלולה במחיר פרטים נוספים..
    179 ₪

  • תחפושת חתולה בחצאית.

    תחפושת חתולה בחצאית.

    חתולתולה שובבה המחיר כולל בגד גוף ליקרה עם בטן פרוותית חצאית טולים שחורה מ-3 שכבות 30 ס"מ עם גומי רחב וזנב . חפתים וחותלות פרווה לבנות קשת שחורה או לבנה חלקה ופפיון פרטים נוספים..
    199 ₪

  • תחפושת דובי פנדה לילדות.

    תחפושת דובי פנדה לילדות.

    דובון פנדה חביב המחיר כולל בגד גוף ליקרה עם בטן פרוותית חצאית טולים שחורה משלוש שכבות באורך 30 ס"מ זנב קטן מחובר לחצאית חפתים וחותלות פרווה הכובע לא כלול במחיר פרטים נוספים..
    189 ₪

  • מלכת הממתקים.

    מלכת הממתקים.

    המחיר כולל חצאית ליקרה בשילוב לבן ורוד וכסף עם תחתית טולים ופונפונים צבעוניים בגד גוף לבן פנפונים צבעוניים על בגד הגוף והחצאית. חותלות וחפתים מפרווה ורודה הסוכריה הגדולה לא כלולה במחיר פרטים נוספים..
    199 ₪

  • ספרדיה לילדות.

    ספרדיה לילדות.

    התחפושת כוללת בגד גוף שחור עם פרח שושנה אדום: חצאית אלכסונית מעגל שלם בשחור ואדום בשילוב בד מנוקד פרח אדום לשיער פרטים נוספים..
    169 ₪

  • תחפושת טווס לילדות.

    תחפושת טווס לילדות.

    המחיר כולל חצאית, בגד גוף וסרט לראש חצאית טולים טורקיז סגול אורך החצאית 30 ס"מ משש שכבות טול בגד גוף טורקיז מטלי עם סגירת תיקתק שלוש נוצות מודבקות בחזית הבגד סרט נוצת טווס לראש נוצות הגב לא כלולות במחיר נוצות ביד לא כלולים במחיר פרטים נוספים..
    189 ₪

  • תחפושת שלגיה.

    תחפושת שלגיה.

    שמלה בסגנון שלגיה עם שובל אדום מאחור תחתית וחישוק וסרט לשיער קיים במידה 8 בלבד פרטים נוספים..
    219 ₪

  • תחפושת תותית לילדות.

    תחפושת תותית לילדות.

    תותית מתוקה המחיר כולל בגד גוף מטלי אדום או ליקרה לבן עם אפליקציה של תות חצאית תותים עם מכפלת תחרה ומתחתה לניפוח חצאית טולים בלבן או באדום קשת ושרביט מעוטרים בתותים פרטים נוספים..
    199 ₪

  • מליפיסנט- אדונת הרשע.

    מליפיסנט- אדונת הרשע.

    בפורים מותר גם להיות קצת מכשפה התלבושת כוללת בגד גוף שחור עם שרוולים רחבים מאוד תיקתק במפסעת. חצאית מקסי שחורה ורחבה קשת קרניים פרטים נוספים..
    219 ₪

טבלה  רשימה 

פריטים 41 עד 50 מתוך 59 סה"כ

דף:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
לדף