(0 פריטים) - לפרטים - היכנס לקישור

סל הקניות שלך ריק

למפעיל

ליצנים מפעילים גננות מספרי סיפורים כל אחד מכם יכול להתאים לעצמו בגד או אביזר הפעלה

טבלה  רשימה 

פריטים 21 עד 30 מתוך 71 סה"כ

דף:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
לדף
  • סביבונית עם סרט

    סביבונית עם סרט

    סביבון ממעגל שלם שיפתח בסיבוב לחצאית מרשימה הבגד מבד בצבעי אולטרה, וגימור הצווארון מבד ליקרה שלא יציק בהפעלה לבנות יתאים כחצאית ולבנים כשכמיה ניתן להוסיף אותיות הסביבון בסרט אולטרה המחיר נכון בהזמנת 12 יח' לפחות פרטים נוספים..
    54 ₪

  • חצאית מעגל מבד אולטרה

    חצאית מעגל מבד אולטרה

    חצאית למסיבת חנוכה מבד אולטרה החצאית במעגל מלא עם גומי רחב וצבעוני שולי החצאית באוברלוק מתאים לצעירים ולבוגרים שבגן אורך החצאית עד 25 ס"מ ניתן ליצר גם בצבעים לפי הזמנה המחיר נכון להזמנת 16 יח' מינימום, ניתן לשלב בהזמנה מספר מידות או גוונים בכפולות של 4 יחידות ויחוייב במחיר נוסף פרטים נוספים..
    34 ₪

  • עליונית סמיילי

    עליונית סמיילי

    זוג חייכנים שנילבשים מעל הבגד (הגב זהה לקדמי) החייכנים והכתפיות מספוג מצופה בבד ועליהם הדפסה של סמיילי המחיר נכון להזמנת 20 יח' לפחות פרטים נוספים..
    49 ₪

  • למפעילת ימי הולדת

    למפעילת ימי הולדת

    שמלה צבעונית וקלילה עם הלוגו של נופר נתפר עבור נופר מ"הקרנבל של נופר" ניתן להזמין תלבושות לליצנים ומפעילים בהזמנה אישית. הגודל, בד הרקע והאפליקציות להמחשה בלבד, וניתנים לשינוי. הבגד יתומחרר בהתאם להזמנה ניתן לקבל הצעת מחיר בטל 0544968485 . פרטים נוספים..
    699 ₪

  • בגד למפעילה ,לילדה וכיסוי לכסא

    בגד למפעילה ,לילדה וכיסוי לכסא

    בגד למפעילה , נתפר לקרנבל של נופר בגד תואם לילדת יום ההולדת וכסא תואם להשלמת המראה ניתן להזמין בגד בעיצוב אישי פרטים נוספים..
    1,260 ₪

  • למכבי -עליונית עם מגן דוד

    למכבי -עליונית עם מגן דוד

    עליונית מסקאי משונן בקדמי ובגב

    סרט סאטן מחבר בין הקדמי לגב

    סמל מגן דוד נוצץ מחוזק בתפירה לחלקו הקדמי

    המחיר נכון בהזמנת 16 יח לפחות

    לעליונית ללא סגירה בצד

    ועם סמל אחד

    ניתן לשינויים לפי הטבלה המצורפת

    פרטים נוספים..

  • מצנח חלק על חישוק

    מצנח חלק על חישוק

    חישוקים בקוטר 90-100 ס"מ מבד חלק או מודפס שמתוח על חישוק קשיח מתאים להפעלה בקבוצות כשכל אחד בגוון שונה המחיר ליחידה -ונכון בהזמנת 3 חישוקים לפחות ניתן לשלב צמדנים, ,לוגו או אפליקציות שונות פרטים נוספים..
    160 ₪

  • מגן ליהודה המכבי

    מגן ליהודה המכבי

    מגן מסקאי כסף להרכבה על חישוק מגן דוד מסול נוצץ מחוזק בתפירה לבסיס בפינות לולאות לחיבור אזיקונים החישוק להמחשה בלבד גודל סקאי הכסף 34X34 שמתאים לחישוק 54 ס"מ המחיר בהזמנת 16 יח לפחות ניתן להחליף הלולאה בסרטי קשירה החישוק לא כלול במחיר פרטים נוספים..
    36 ₪

  • נר אולטרה להרכבת חנוכיה

    נר אולטרה להרכבת חנוכיה

    נר להרכבה על חישוק גדול (החישוק להמחשה בלבד) מתאים במיוחד להרכבת חנוכיה לגיל הצעיר המחיר לנר אחד מתוך 9 נרות כשאחד מהם גדול שיתאים לשמש פרטים נוספים..
    54 ₪

  • חצאית מרצועות מחוברות

    חצאית מרצועות מחוברות

    חצאית להפעלה 20 סרטים מחוברים בינהם בחבל או בתפירת גומי אורך כל סרט כ 150 ורוחבו 18 סמ ניתן להוסיף או להפחית רצועות מחיר כל רצועה 14 שח במותן אפשרות לחישוק או לגומי שרוחבו 5 סמ ניתן להשתמש גם כמצנח פרטים נוספים..
    390 ₪

טבלה  רשימה 

פריטים 21 עד 30 מתוך 71 סה"כ

דף:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
לדף